Welkom!

30 augustus 2008 - Nijmegen, Nederland

Welkom op onze reisblog! Wij gaan deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis around the world in 117 days. Kom dus snel een keertje terug en bekijk onze laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer wij een nieuw bericht schrijven in onze blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

1. martine:
    15 september 2008
    ha rinske! je bent al goed bezig met de voorbereidingen. heb net de hele overdracht gelezen: ziet er strak uit (had niet anders verwacht uiteraard van jou ...). Woensdag zien we elkaar in tilburg en vrijdag spreken we elkaar uitgebreid. Geniet van het afbouwen ... en het toewerken naar de vakantie. Mooi dat ik meteen Paul nu op de foto heb gezien en trouwens mooie foto van jou in sociaal jaarverslag! groeten, martine
  2. martine:
    15 september 2008
    daarna nog ffe de foto's bekeken: leuk! de foto van New-York is helemaal super. Knap stel ...
  3. Anna:
    19 september 2008
    Heee lieverds,
    strakke site... helemaal leuk!
    wens jullie zo onwijs veel plezier, avontuur, liefde, zon, mooie momenten toe....!
    maar eerst nog afscheid vieren!
    Dikke X,
    Anna
  4. Brigitte:
    23 september 2008
    Hey Rinske,

Leuke site, ik ga jullie zeker volgen.
    Wat een reis voor de boeg, wouw! Geniet ervan!!

X Brigitte
  5. Marina:
    1 oktober 2008
    Heeee Rinske en Paul,
    Het grote avontuur is nu dan echt begonnen!
    Onwijs veel plezier gewenst.
    Ga lekker genieten en ik ben benieuwd naar al jullie verhalen.
    Greetz,
    Marina
  6. Donald en Maura:
    1 oktober 2008
    Hoi Paul & Rinske,
    Vandaag vertrokken, hi hi, spannend hoor! We vonden het zaterdag erg gezellig, leuke mensen ontmoet. Heel veel plezier en tot later.
    Groetjes!
  7. Irene:
    4 oktober 2008
    Hee broertje en Rinsk,

Zijn jullie goed aangekomen in Indonesië? We hebben jullie helemaal niet laten weten dat wij woensdag ook goed zijn thuisgekomen, haha. Wel flinke buien onderweg gehad hoor. Echt zo leuk dat je op jullie side precies kunt zien waar jullie nu zijn! We hopen snel iets te horen.

Toedeloe je zussie!
  8. Ralph en Marieke:
    5 oktober 2008
    Hey Rinske en Paul!

Nou, eindelijk op wereldreis! We wensen jullie heel veel plezier in Indonesië en zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Jammer dat we niet op jullie afscheidsfeestje konden zijn, maar we gaan ervan uit dat het ook zonder ons een zeer geslaagd feest is geweest (waarschijnlijk zijn jullie daar inmiddels net van bijgekomen). Wij hebben in ieder geval een superweek gehad in Polen. De bruiloft was geweldig, mede dankzij de enorme belangstelling van de Poolse aanwezigen. Ook na de bruiloft was het super. Hele gastvrije mensen, die ook bijzonder veel van wodka houden. We hebben alweer diverse aanbiedingen/uitnodigingen om terug te komen in Polen. Een aanrader dus! Maar eerst hebben jullie nog een heleboel andere bestemmingen voor de boeg. Geniet ervan en we zijn benieuwd naar julli eerste verhalen.

Ralph en Marieke
  9. Karien:
    6 oktober 2008
    Hoi Rinske,

Aangezien we niet op jullie feestje konden komen, was ik toch wel benieuwd waar je allemaal naar toe gaat. Dus ben ik vandaag op jullie website beland. Het ziet er leuk uit, en ik zal hier af en toe even komen kijken om op de hoogte te blijven.

In ieder geval heel veel reisplezier, en geniet ervan!

Groetjes

Karien
  10. Emiel:
    7 oktober 2008
    Wat een leuke site! Fijne lay-out, zo met dat start links onder en zo handig de tijd die meeloopt rechtsonder. Ik ga er ook een aanmaken. Ik moet vanavond toch nog naar Wijchen, dus een reis heb ik al. Ga ik daarna ook meteen op Hyves. Volgens mijn oma is dat helemaal de bom.

Nee, een leuke manier om even te verwijlen in deze donker herfstdagen op dit deel van de bol, en fijn op de hoogte te blijven van onze basketballoze globetrotters.

Ik hoop snel van jullie te lezen en zien!

Groet,

Emiel en zijn vrouwen
  11. Nel en Ben:
    8 oktober 2008
    Hoi Rinske en Paul.
    We hebben sms-jes ontvangen.
    Zonodig sturen we de sms berichten door naar de ouders van Paul. Leuk van telefoontje, geniet van het weer want hier is het nat.

Groetjes Nel en Ben.
  12. Noud en Els:
    11 oktober 2008
    Hoi Lieverds.

Fijn dat het goed gaat met jullie. We hebben een telefoontje van Nel gehad dat Rinske had gebeld.
    Hoor dat je op een olifant hebt gereden Paul, was een grote wens van jou. En fietsen doe je daar blijkbaar ook, leuk zo door de rijstvelden.
    Hier gaat alles weer zijn gangetje, de eerste week zit er weer op en dan gaat alles weer goed.
    Noud is net binnen gekomen van het hardlopen en wil koffie drinken dus dan doen we dat maar.
    We wensen jullie nog een hele fijne voortzetting van de reis en hopen gauw weer iets te horen.

Groetjes en een dikke kus, Noud en Els
  13. Anna:
    11 oktober 2008
    Heyy travellers!
    olifanten en fietsen, wat een activiteiten! hoop dat jullie het geweldig hebben op de indonesische eilanden, al wezen uit eten van de hombres&franks budget???
    Hier is het leuk: ben net een hele week vrij geweest en heb allemaal leuke en nuttige dingen thuis gedaan (dat was een first timer voor mij, thuis blijven als ik vakantie heb). lekker relaxed. In de tussentijd wel ff tripje voor eind oktober geboekt: weekendje Madrid, Sarah heeft alweer een nieuw appartement (lees: leven) voor drzelf geregeld, daar ga ik ns een kijkje nemen. en een beetje zon ook hopelijk!
    nu weekend, met frank rondom huis bezig, best lekker met zalig herfstweer (vandaag 20 graden geweest). bladeren vegen etc, ja, lach maar heel hard om de herfst hier, mijn burgerlijkheid en jullie slimmigheid, lekker weg te wezen:-) zou ik ook doen! :-)
    voor de rest geen nieuws, wens jullie een geweldige tijd en leg ff een 'offer' neer namens mij bij een van de duizenden altaartjes op straat in Bali (wens mag je zelf bedenken!)
    dikke kus voor jullie beiden!
    En veel groetjes van Frank!

liefs en xxx, Anna
  14. Marloes Oldenhof:
    13 oktober 2008
    He Rinske en Paul!
    Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Altijd leuk om te lezen, spannende reisverhalen, ben benieuwd naar 't eerste blogje! 'k hoop dat jullie genieten en een heel fijne tijd hebben in het warme Indonesië!
    Enne, ik wil jullie bij deze ook even bedanken voor het onwijs leuke boekje 'Hoe word ik een Supermom :-) Erg leuk om te lezen, had 'm in de eerste week van mijn verlof al uit, staat vol grappige tips!

Liefs,
    Marloes
  15. Marina Bekkers:
    21 oktober 2008
    Hoi Rinske en Paul,
    Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt. (Deel bekeken.) Uit het verslag begrijp ik dat je het erg naar je zin hebt. Geniet er nog lekker van. Dat worden mooie herinneringen voor "later".
    Groetjes Marina Bekkers (zag dat je nog een Marina kent)
    PS: Vanavond weer mijn eerste rondleiding in Best.