Uitzicht op de Gili's van bovenaf

29 oktober 2008 - Denpasar, Indonesië

Uitzicht op de Gili's van bovenaf

Deze foto werd gemaakt op 29 oktober 2008 in Denpasar, Indonesië.

1. Noud en Els:
    31 oktober 2008
    Hoi Rinske en Paul.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. En wat een verrassing dat ik vandaag je stem en die van Rinske weer eens hoorde, want dat mis ik toch wel.
    En natuurlijk dat ik je niet kan plagen nu je zo ver weg bent. Ik hoop dat Rinske je in elk geval van repliek dient maar daar heb ik alle vertrouwen in, daar is ze mans genoeg voor of moet ik zeggen vrouw genoeg. Jullie hebben weer een heleboel bekende dingen gezien, zoals de Borobudur en de Pranbanang. Jammer dat je niet meer in zoveel tempels kunt, al dacht ik op de foto te zien dat de grote tempel met de drie belangrijkste goden nog intact was. De foto's van de Gili-eilanden waren mooi en ook de onderwaterfoto's zijn indrukwekkend. En dan je eigen schildpaje de vrijheid geven is natuurlijk helemaal fantatisch. Jullie hadden ook alweer een huiskatje gevonden waar je het goed mee kon vinden zag ik. Ja en dan nu op naar Nieuw Zeeland, goede vlucht en veilige landing, een leuk huisje op wielen dus lekker zelf alles doen en genieten van elkaar.
    Veel plezier en groetjes en een dikke kus voor jullie allebei. Noud en Els.